COVID19 VIR Telephely adatszolgáltatás

Tájékoztatjuk Önöket, hogy az új koronavírus megbetegedések miatt elrendelt veszélyhelyzetben az egészségügyi ellátórendszer működésének monitorozásához kapcsolódó fokozott adatigény kielégítésére egységes ágazati epidemiológiai adatgyűjtő űrlap alkalmazást hoztunk létre az EESZT rendszerében, melynek célja, hogy a COVID specifikus elemzési adatokról legyen azonnal elérhető információ a döntéshozók részére.

Az EESZT Ágazati Portálján elérhető „COVID19 VIR Telephely adatszolgáltatás epidemiológiai adatgyűjtő űrlap” az EESZT eszközrendszerre épül, ott egységes formában, azonnali elemzési adatforrásként, az EESZT automatikus interfészein nem kezelt intézményi kapacitás és egyéb operatív adatok manuális adatgyűjtésének adatközlését valósítja meg.

Az űrlapon keresztül történő adatközlés minden fekvőbeteg-ellátásra vonatkozó működési engedéllyel rendelkező intézmény számára kötelező.

 

Az adatközlést intézményi telephelyenként szükséges megtenni a megadott időpontokban a telephelyre vonatkozó összesített adatokkal. Az adatközlés gyorsításának érdekében az adott kérdésnél betöltésre kerülnek az előző adatközlés során megadott információk, így az adatközlés az adott kérdéshez kapcsolódó válasz megadásával, vagy az előtöltött adat módosításával történik.

 

Az adatközlést az intézmény vezetője által feljogosított személyek tehetik meg az EESZT Ágazati Portálján. A jogosult személyek az intézmények adatközlését egyenrangú szereplőkként végzik. Az adatközlést végző személynek EESZT felhasználó-azonosítóval kell rendelkeznie, melyhez az intézmény EESZT jogosultság-adminisztrátorának szükséges beállítania a rendszerben a „Vírus adatokat feltöltő (VIR_ADAT_FELTOLTO)” EESZT szerepkört.

 

Letölthető dokumentumok:

 

COVID19 VIR kitöltési segédlet - Telephely adatszolgáltatás

Ágazati Portál bejelentkezés

 


COVID19 VIR eszközrendelés

Tájékoztatjuk Önöket, hogy az új koronavírus megbetegedések miatt elrendelt veszélyhelyzetben az ellátórendszer védőeszközökkel történő központi ellátásához eszközrendelő űrlap került kialakításra az EESZT Ágazati Portál felületén.

A „COVID19 VIR Intézményi eszközrendelés űrlap” használatával történő eszközrendelés minden olyan intézmény számára elérhető, mely védőeszköz-ellátását az Állami Egészségügyi Ellátó Központ (ÁEEK) kijelölt szervezeti egysége végzi.

 

Az eszközrendelést intézményenként, a megadott időpontokban, az intézményre vonatkozó összesített adatokkal szükséges leadni. A leadott eszközrendelések státusza, valamint a jóváhagyott termékek és mennyiségek az intézmény az EESZT Ágazati Portálján követhetők nyomon.

 

Az eszközrendelést az intézmény vezetője által feljogosított személyek tehetik meg az EESZT Ágazati Portálján. A jogosult személyek az intézmények eszközrendelését egyenrangú szereplőkként végzik. Az eszközrendelést végző személynek EESZT felhasználó-azonosítóval kell rendelkeznie, melyhez az intézmény EESZT jogosultság-adminisztrátorának szükséges beállítania a rendszerben az „Intézményi eszköz rendelés (VIR_ESZKOZ_RENDELO)” EESZT szerepkört.

 

Letölthető dokumentumok:

 

COVID19 VIR eszközrendelés ismertető

 

COVID19 VIR eszközrendelés ismertető, rövid

 

Ágazati Portál belépés