Tájékoztatjuk Önöket, hogy az új koronavírus megbetegedések miatt elrendelt veszélyhelyzetben az ellátórendszer védőeszközökkel történő központi ellátásához eszközrendelő űrlap került kialakításra az EESZT Ágazati Portál felületén.
A „COVID19 VIR Intézményi eszközrendelés űrlap” használatával történő eszközrendelés minden olyan intézmény számára elérhető, mely védőeszköz-ellátását az Országos Kórházi Főigazgatóság (OKFŐ) kijelölt szervezeti egysége végzi.
Az eszközrendelést intézményenként, a megadott időpontokban, az intézményre vonatkozó összesített adatokkal szükséges leadni. A leadott eszközrendelések státusza, valamint a jóváhagyott termékek és mennyiségek az intézmény az EESZT Ágazati Portálján követhetők nyomon.
Az eszközrendelést az intézmény vezetője által feljogosított személyek tehetik meg az EESZT Ágazati Portálján. A jogosult személyek az intézmények eszközrendelését egyenrangú szereplőkként végzik. Az eszközrendelést végző személynek EESZT felhasználó-azonosítóval kell rendelkeznie, melyhez az intézmény EESZT jogosultság-adminisztrátorának szükséges beállítania a rendszerben az „Intézményi eszköz rendelés (VIR_ESZKOZ_RENDELO)” EESZT szerepkört.
Letölthető dokumentumok:
COVID19 VIR eszközrendelés ismertető
COVID19 VIR eszközrendelés ismertető, rövid