2018. december 12-től minden eSzemélyi igazolványon egy alkalommal végre kell hajtani a CVCA tanúsítvány frissítését annak érdekében, hogy az azonosítási funkció működjön.
Az eSzemélyi kliens automatikusan felismeri a lejárt tanúsítvánnyal rendelkező igazolványokat, és végigkíséri Önöket a frissítési folyamaton, mely az alábbi képre kattintva érhető el.
2018. december 12. után kizárólag frissített tanúsítvánnyal rendelkező igazolványokkal működik az azonosítás, az EESZT-be történő belépés valamint az eRecept kiváltáshoz kapcsolódó eSzemélyiből történő TAJ-kiolvasás is csak így lesz lehetséges!
A frissítés gördülékeny lebonyolítása érdekében javasoljuk, hogy 2018. december 12-én a szokásos időpontnál korábban kezdjék meg a bejelentkezést az EESZT rendszerébe, és futtassák le a kártyákon a frissítési folyamatot.
Az eSzemélyiből történő TAJ-kiolvasáshoz szükséges patikai azonosítást követően ugyanazt a frissítési folyamatot kell végrehajtani az állampolgárok igazolványain, mint az EESZT-be történő belépés során a patikai dolgozók esetében. Tekintettel arra, hogy az eSzemélyi olvasóval nem rendelkező állampolgároknak nincsen lehetőségük a CVCA tanúsítvány frissítésére kérjük, hogy támogassák munkánkat a frissítés patikákban történő lefuttatásával az eReceptek eSzemélyivel történő kiváltása során.
Kérdés esetén, kérjük, konzultáljon intézményi informatikusával, vagy keresse az ESZFK Ügyfélszolgálat munkatársait munkaidőben a +36 1 920 1050 -es telefonszámon, vagy a helpdesk@eszfk.hu email címen!
Az IdomSoft Zrt. részletes tájékoztatóját a CVCA frissítéshez kapcsolódó képernyőképekkel az alábbi képre kattintva töltheti le:
Együttműködését köszönjük!
EESZT Üzemeltetés