• Milyen intézményi adatok kellenek a csatlakozáshoz?

    Első lépésben mindenképpen szükség lesz a nyilvántartó hatóság megnevezésén túl az intézményi azonosítóra (a működési engedély első oldalán szereplő 6 jegyű OTH azonosító).

    Ez azonban csak az első lépésre elegendő. Az EESZT Információs portál eKapu menüpontjában a folyamatábrát követve megismerheti a szükséges dokumentumok teljes listáját.   



  • Egészségügyi szolgáltatóm nem szerepel az ÁNTSZ nyilvános adatbázisában. Mit kell tennem?

    Ebben az esetben, kérjük, forduljon az ÁNTSZ ügyfélszolgálatához, ez a kérdés nem az EESZT hatáskörébe tartozik.



  • Úgy hallottam, az EESZT-rendszer használathoz valamilyen képzést kell elvégeznem, csak ezután tudom aktiválni magam, hogy beléphessek a Térbe. Hol tudok levizsgázni?

    Az EESZT fenntartója e-learning formában egy 10 kérdésből álló tesztsor kitöltését biztosítja az EESZT felhasználóknak. A képzési felületet a  https://kepzes.office.eeszt.gov.hu hivatkozásra kattintva érheti el.

    Amennyiben problémája adódik a bejelentkezés során, úgy, kérjük, írjon e-mailt a csatlakozas.eeszt@eszfk.hu e-mail címre az EESZT felhasználónevének, születési dátumának, e-mail címének megadásával.

     



  • A tanúsítvány letöltésével/ellenőrző file visszatöltésével kapcsolatos problémákkal hova forduljak?

    Kérjük, a jogosult adminisztrátor vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal, és kollégáink végigvezetik a folyamaton.

    Elérhetőségek: +36-1-920-1050, e-mail cím: helpdesk@eszfk.hu



  • Hol tudom elkezdeni a csatlakozást?

    Az EESZT Információs portál eKapu menüpontjában a folyamatábrát követve megismerkedhet a csatlakozási folyamat lépéseivel, és az ott található linkek segítségével el tudja indítani a csatlakozást.



  • Milyen dokumentumok kellenek a csatlakozáshoz?

    Milyen dokumentumok kellenek a csatlakozáshoz?

     

    A csatlakozás elindításához három dokumentum szükséges:

    • aláírt csatlakozási nyilatkozat, melynek kitöltése az EESZT Információs Portálján történik, a dokumentum onnan tölthető le
    • hiteles aláírási címpéldány vagy aláírás minta,
    • a tárolt cégkivonat

     

    A csatlakozási folyamat véglegesítéséhez kérjük ismerje meg a teljes folyamatot az eKapun

     



  • Intézményem nem szerepel az ÁNTSZ adatbázisában. Mit kell tennem?

    Ebben az esetben  az ÁNTSZ ügyfélszolgálatát kell felkeresnie, ez a kérdés az ő hatáskörükbe tartozik. (eeszt.csatlakozas@oki.antsz.hu)



  • Milyen eSzemélyi olvasót kell beszereznünk? Hol kapok információt az eSzemélyi kártyaolvasókkal kapcsolatban?

    A Belügyminisztérium által műszakilag és alkalmazhatóság szempontjából bevizsgált kártyaolvasókról az https://eszemelyi.hu/kartyaolvaso/kartyaolvaso_altalanos_informaciok oldalon találhat bővebb információt. Az ÁEEK-nál a közfinanszírozott intézmények részére az eSzemélyi olvasók pótigénylése egyelőre lezárult. A jelenleg beérkező igények egyedi elbírálás alá esnek, a válaszadásig szíves türelmüket kérjük.

    Azok a közfinanszírozott csatlakozásra kötelezett szolgáltatók, akik nem rendelkeznek egyetlen eSzemélyi olvasó készülékkel sem, a következő e-mail címen jelezhetik igényüket: csatlakozas.eeszt@eszfk.hu. Levelük végén mindenképpen adják meg nevüket, telefonos elérhetőségüket, e-mail címüket és a nyilvántartó hatóság (OTH/OGYEI) szerinti azonosítójukat.

    A magánellátó intézményeknek saját maguknak kell gondoskodni eSzemélyi olvasó beszerzéséről.

     



  • Nem kaptam SMS-kódot, mi lehet a probléma?

    Amennyiben a műszaki csatlakozás során a nyilatkozat 5. pontja értelmében a megjelölt adminisztrátornak e-mail üzenetben megérkezett a megkeresés, hogy SMS-kódot küld az EESZT, ám az SMS kiküldés nem történt meg, kérjük, ezt jelezze a jogosultsag.eeszt@eszfk.hu e-mail címen. A gyorsabb beazonosítás érdekében levelében kérjük, tüntesse fel a nyilvántartó hatóságot (OTH/OGYEI) és az intézmény azonosítóját, majd azt a telefonszámot, amelyre kéri, hogy az SMS-kódot ismételten kiküldjük.

    Amennyiben az SMS-ről tájékoztató e-mailünk nem érkezett meg, kérjük szíves türelmét - ez azt jelenti, hogy a csatlakozás folyamatában még előkészítés előtt/alatt áll a tanúsítvány.



  • Miért nem jelenik meg a tanúsítvány letöltése menüpont?

    Minden egészségügyi intézménynél egy fő részére, a csatlakozási nyilatkozat 5. pontjában megjelölt Intézményi EESZT jogosultság adminisztrátornak jelenik meg a tanúsítvány letöltéséhez a EESZT SSL kliens tanúsítvány letöltése menüpont a korábban beküldött és az ÁEEK által befogadott nyilatkozat elfogadása után. Amennyiben műszaki csatlakozás státuszban kerül, úgy a tanúsítvány a fent említett felületen letölthetővé válik, melyről e-mailben küldünk tájékoztatást. Ha mégsem látják a menüt, kérjük, ellenőrizzék eKapu státuszukat vagy jelezzék felénk a csatlakozas.eeszt@eszfk.hu e-mail címen.



  • Nem tudom aktiválni magam az ágazati portálon, mit tegyek?

    Amennyiben az Ágazati portál felületén nem sikerül a felhasználónak aktiválnia az eSzemélyi igazolványát, a felhasználói adatok ellenőrzése szükséges az ENKK által felvett egészségügyi dolgozók adatbázisában.

    Minden egészségügyi végzettséggel rendelkező személy megtekintheti közhiteles adatait az Országos Kórházi Főigazgatóság erre szolgáló felületén https://adatlap.enkk.hu/  az ott megjelölt adatok kitöltésével. Amennyiben eltérést tapasztal személyes adataiban vagy nem tud bejelentkezni, kérjük jelezze az omn@okfo.gov.hu e-mail címen.



  • A csatlakozással kapcsolatban postai úton elküldtem már a megadott dokumentumokat. Hol érdeklődhetek, hogy áll a csatlakozási folyamatunk?

    Elsősorban kérjük, ellenőrizze, hogy az elektronikus postafiókjába megérkezett-e a postai dokumentum érkeztetéséről a tájékoztató e-mail (érdemes ellenőrizni a spam és a promóciók mappát is). Amennyiben nem, úgy, kérjük, írja meg nekünk a nyilvántartó hatóságot (OTH/OGYEI) és az intézmény azonosítóját a csatlakozas.eeszt@eszfk.hu e-mail címre, munkatársaink kivizsgálják az esetet.



  • A Token használatával kapcsolatban hibaüzenetet kapok, pl. „autorizációs hibaüzenet” vagy „hibás jelszó”-t ír ki a gép. Mit kell tennem?

    Kérjük, írja le e-mailben a jogosultsag.eeszt@eszfk.hu e-mail címre a problémát időbélyeg (óra, perc, másodperc), EESZT-felhasználónév és a TOKEN gyári számának (GALT-jelzést követő számsor) megadásával. Amennyiben tud, kérjük, készítsen képernyőképet is a hibáról.



  • Mit kell tennem, ha meg szeretném változtatni az EESZT Intézményi jogosultság adminisztrátort?

    Jogosultság adminisztrátori jogkört az aktuális intézményi jogosultság adminisztrátor oszthat ki. A szerepkör kiosztását szervezeti egység megjelölése nélkül kell elvégezni.

    Kérjük, hogy amennyiben indokolt, e-mailben jelezzék az EESZT Intézményi jogosultság adminisztrátor-cserére vonatkozó kérésüket helpdesk@eszfk.hu e-mail címen, illetve kérjük, hogy az alábbi adatmódosító felületen is vezessék át a változást:

    https://e-egeszsegugy.gov.hu/web/ekapu-portal/adatmodositas



  • Hol lehet letölteni a tanúsítványt?

    A csatlakozási nyilatkozat 5. pontjában megadott intézményi jogosultság adminisztrátor az Ágazati portálon tudja letölteni a tanúsítványt a https://portal.eeszt.gov.hu/hu/nyito-oldal hivatkozáson keresztül, EESZT felhasználó azonosítójával történő belépést követően az intézmény szervezeti egység nélküli kiválasztása után az EESZT SSL kliens tanúsítvány letöltése menüpontban.



  • Mit tegyek, ha regisztráció után elfelejtettem a jelszavam?

    Kérjük, ez esetben az eKapu portálon https://e-egeszsegugy.gov.hu/ekapu kattintson a belépés gombra, majd az e-mail cím megadása nélkül kattintson a „Jelszó emlékeztető” lehetőségre:



  • Háromszor eltévesztettem a jelszavam az eKapun, zárolt a rendszer, hogyan lehet feloldást kérni?

    Kérjük, várjon. 15 perc után automatikusan feloldja a rendszer a zárolást.



  • Hogyan tudom aktiválni magam az Ágazati portálon (portal.eeszt.gov.hu), mi a felhasználó nevem?

    Egészségügyi végzettséggel rendelkező személyek a szakterületük azonosítójának és a nyilvántartási számuk beírásával tudnak belépni. Kérjük, figyeljen rá, hogy szóköz és írásjelek nélkül vigye fel az adatokat, nagy kezdőbetűvel:

    • orvos: O+pecsétszáma - pl.: O123456
    • szakdolgozó: S+nyilvántartási száma - pl.: S123456
    • gyógyszerész: G+nyilvántartási szám - G123456
    • gyógyszerészeti szakasszisztens: S+nyilvántartási szám - S123456
    • klinikai szakpszichológus: C+nyilvántartási szám - C123456.

    Egészségügyben dolgozó egészségügyi végzettséggel nem rendelkező természetes személyek X-es előtaggal és az ÁEEK által generált azonosítóval tudnak belépni az EESZT-be.

    A nem egészségügyi dolgozó felhasználói fiók igénylőlap INNEN érhető el.



  • Egészségügyi szolgáltatónk vállalkozási formája megváltozott. Szükséges-e újra regisztrálni az intézményt?

    Amennyiben változott a nyilvántartó hatóság által kiállított működési azonosító (OTH/OGYEI), úgy ismételten meg kell kezdeni a csatlakozási folyamatot az eKapu-n keresztül.



  • Az EESZT használatához milyen medikai szoftver szükséges?

    Az EESZT-vel kompatibilis akkreditált medikai rendszerekről a portálon az egészségügyi ellátóknak menüpont alatt tájékozódhat. Lásd: https://e-egeszsegugy.gov.hu/hu/medikai-rendszerek



  • Milyen adatot kötelező lejelenteni az EESZT-ben?

    Az adatszolgáltatás teljesítésére a 39/2016. (XII. 21.) EMMI-rendelet (EESZT rendelet) 6. § az irányadó.



  • Hol tudok regisztrálni az EESZT-hez történő csatlakozás megkezdéséhez?

    https://e-egeszsegugy.gov.hu/ekapu felületen a csatlakozás indítása gombra kattintva tudja megkezdeni a regisztrációt.