eSzemélyi Kliens verziófrissítés NOVEMBER 19-ig

Az IdomSoft Zrt. tájékoztatása alapján az alábbi információkat adjuk az eSzemélyi Kliens frissítésével kapcsolatban:

Az eSzemélyi Kliens 1.5 előtti verziók támogatásának végső határideje

2018. november 19-re módosult.

2018. november 19-ét követően az eSzemélyi eAzonosítás funkciója az 1.5-nél régebbi Kliens verziókkal nem lesz kompatibilis, az azonosítási szolgáltatás nem fog működni!

Fontos, hogy az 1.5 verziónál régebbi verziók a felhasználói végpontokon a fenti dátumig frissítésre kerüljenek. A frissítéshez szükséges letöltési útmutatót az alábbi képre kattintva érheti el:

eSzemélyi Kliens telepítési útmutató

 

 

 

 

 

 

A gépeken futó eSzemélyi Kliens verziószámát az eSzemélyi Kliens Kártyakezelő alkalmazás

Fő Menü -> Segítség -> Névjegy -> Verzió:

menüpontjában ellenőrizheti. 

Windows környezetben futó eSzemélyi Kliensek esetében a frissítés továbbra is automatikus.

Amennyiben a frissítés automatikusan nem történik meg, úgy

Windows 7 alapú, vagy magasabb verziószámú operációs rendszerek esetén az https://eszemelyi.hu/letoltesek oldalról,

Windows XP-s környezetek esetén honlapunkról vagy az alábbi képre kattintva letölthető az a telepítőalkalmazás, amellyel a frissítés lefuttatható.  

 

FIGYELEM! A Windows XP operációs rendszerre készített eSzemélyi Kliens alkalmazás kizárólag Windows XP környezetben futtatható, Windows 7,8,10 rendszereken nem telepíthető!

Kérdés esetén, kérjük, konzultáljon rendszerszállítójával, intézményi informatikusával, vagy keresse az EESZT Kontakt Center munkatársait munkaidőben a +36 1 920 1050-es telefonszámon, vagy a helpdesk.eeszt@aeek.hu email címen!

 

Együttműködését köszönjük!

EESZT Üzemeltetés